ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ SALAMANIS MARINE
BLADE 7
Το νέο φουσκωτό της εταιρεία μας με την ονομασία BLADE 7 είναι ένα εντελώς καινούργιο μοντέλο σχεδιασμένο από το ‘μηδέν’.
Η deep ‘V’ γάστρα του έχει σχεδιαστεί από την Βρετανική εταιρεία Κ4+ του Adam Younger με γνώμονα την τουριστική χρήση για ασφαλή, οικονομική και στεγνή πλεύση. Φυσικά έχει το πλεονέκτημα του ‘double chine effect’ πατέντα του Adam Younger για μεγαλύτερους εσωτερικούς.
Η κουβέρτα του σκάφους έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία μας σε συνεργασία με τον ναυπηγό-σχεδιαστή Γιώργο Κουλίκη οποίος τα τελευταία χρόνια έχει σχεδιάσει πολλά επιτυχημένα σκάφη της Ελληνικής αγοράς και όχι μόνο.
Με την πρώτη ματιά το νέο φουσκωτό μας αιχμαλωτίζει το βλέμμα με την σπαθάτη σιλουέτα του.
Ξεκινώντας από την πλώρη ένα διακριτικό ‘hard nose’ φιλοξενεί εσωτερικά τον ηλεκτρικό εργάτη της άγκυρας προσφέροντας εύκολη και ασφαλή επιβίβαση-αποβίβαση στους επιβάτες.
Στην συνέχεια συναντάμε ένα πρωτοποριακά σχεδιασμένο ταμπούκι πλώρης με ενσωματωμένα πλαϊνά ταμπούκια σε σχήμα ‘Π’ που δημιουργεί με την τοποθέτηση μίας μικρής προσθήκης ένα πλούσιο Sun Deck μήκους 1.90 μτ. και έναν τεράστιο αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό του όπου μπορούν να αποθηκευτούν ακόμα και πέδιλα του σκι. Η προσθήκη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν τραπεζάκι.
Η μοντέρνα κεντρική κονσόλα έχει ένα άρτιο μπροστινό κάθισμα με δυνατότητα τοποθέτησης τουαλέτας στο εσωτερικό της. To Carbon Panel της κονσόλας είναι εργονομικά σχεδιασμένο και μπορεί να φιλοξενήσει όλα τα απαραίτητα όργανα της εξωλέμβιας και της ναυσιπλοΐας όπως GPS 9’’ και VHF.
Δύο ασφαλή ανατομικά καθίσματα οδηγού συνοδηγού, που πρωτοσυναντήσαμε στο Vertigo SR 787, φιλοξενούν τον οδηγό και τον συνοδηγό έχοντας πλήρη προστασία από τον αέρα και έλεγχο όλων των οργάνων.
Στην πρύμνη συναντάμε ένα πλούσιο τριθέσιο καναπέ με μεγάλο εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο που μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε ένα ακόμα Sun Deck μήκους 1.30 μτ. καθώς και σε ένα σαλόνι σε σχήμα ‘Π’ με τραπεζάκι.
Τέλος δεξιά και αριστερά της λεκάνης τοποθέτησης της εξωλέμβιας υπάρχουν δύο πολύ χρήσιμες πλατφόρμες για την τοποθέτηση της σκάλας και της συρόμενης βάσης της βοηθητικής εξωλέμβιας.
Στην βασική του έκδοση το σκάφος θα φέρει πλούσιο standard εξοπλισμό όπως ηλεκτρικό εργάτη άγκυρας, υδραυλικό τιμόνι, ηλεκτρολογική εγκατάσταση με marine καλώδια και δύο μπαταρίες, πλήρες set ταπετσαριών από ύφασμα Silvertex U.S.A., τραπέζι πλώρης, τραπέζι πρύμνης.
Στην έκδοση Carbon εκτός από τις Carbon διακοσμήσεις σε διάφορα σημεία του σκάφους θα προσφέρεται συνθετική επένδυση deck, τέντα ηλίου, τέντα parking, τουαλέτα, ηχοσύστημα, ηλεκτροϋδραυλικό μπρακέτο.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ολικό μήκος: 7.00 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 2.42 μέτρα
Εσωτερικό πλάτος: 1.55 μέτρα
Ελάχιστο βάθος καταστρώματος: 0.53 μέτρα
Τύπος γάστρας: Κ4+ Adam Younger Design, Deep ‘V’, Double Chine Effect, Convex Type
Ολικό μήκος γάστρας: 5.95 μέτρα
Μέγιστο πλάτος γάστρας: 1.65 μέτρα
Βάρος: 720 Kg
Deadrise πλώρης: 55 μοίρες
Deadrise πρύμης: 23.5 μοίρες
Διάμετρος αεροθαλάμων: 0.33 – 0.44 μέτρα (μεταβλητή)
Αριθμός αεροθαλάμων: 5
Υλικό αεροθαλάμων: Η/Ν Pennel Flipo
Υλικό κατασκευής: GRP, Multiaxial, Biaxial, Isopthalic
Δεξαμενές καυσίμων: 200 λίτρα
Δεξαμενή νερού: 70 λίτρα από vinilester
Μέγιστη ισχύς: 200 HP
Συνιστώμενη ισχύς: 150-175 HP
Ελάχιστη ισχύς: 115 HP
Άτομα: 8