SeaMonster 10.50
Το θηριώδες SeaMonster 10.50 Semi Cabin Cruiser με πραγματικό μήκος 11.64 mt. είναι βασισμένο στην πολύ επιτυχημένη γάστρα που έχει σχεδιασθεί από το γνωστό Άγγλο ναυπηγό Lorne Campbell ο οποίος έχει συνεργασθεί με όλες τις κορυφαίες Εγγλέζικες εταιρείες κατασκευής σκαφών.
Το φουσκωτό σκάφος μας μπορεί να εφοδιασθεί με κονσόλα-καμπίνα με ταπετσαρία και μαξιλάρια, ναυτική τουαλέτα και ντουζιέρα, ικανή να φιλοξενήσει δύο ενήλικες. Διαθέτει δύο μεγάλα Sun-Deck ένα στην πλώρη και ένα στην πρύμνη, πενταθέσιο καναπέ πρύμνης, διπλό κάθισμα οδηγού-συνοδηγού με νιπτήρα, εστία μαγειρέματος και ψυγείο, μεγάλη πολυεστερική δελφινιέρα πλώρης με ηλεκτρικό εργάτη άγκυρας, μεγάλη πλατφόρμα πρύμνης με χωνευτή σκάλα μπάνιου, άφθονους αποθηκευτικούς χώρους, tank καυσίμων 500 λίτρα, tank νερού 150 λίτρα με ντουζιέρα, διπλό κύκλωμα μπαταριών, πλήρεις ταπετσαρίες, Roll-Bar, υδραυλικό τιμόνι για την έκδοση για εξωλέμβιες κ.λ.π.
Μετά από επιθυμία του πελάτη το deck μπορεί να επενδυθεί με ξύλο teak. Στην έκδοση για εξωλέμβιες ο χώρος που τοποθετούνται οι έσω-έξω κινητήρες μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να διαμορφωθεί σε δεύτερη καμπίνα.
Η γάστρα του SeaMonster 10.50 Semi Cabin Cruiser είναι της κατηγορίας 23-25 degree deep “V” σε συνδυασμό convex bottom sections με δύο rails σε κάθε πλευρά και anhedral chines. H τρόπιδα είναι κομμένη για καλύτερη κατευθυντική σταθερότητα του σκάφους διατηρώντας όμως υψηλή απόσβεση. H βαθειά πλώρη με είσοδο 58 μοίρες έχει μεγάλο ύψος και μέτρια κλίση ώστε να αντιμετωπίζει δυναμικά τον υψηλό κυματισμό σε πλεύση όρτσα ή πρίμα, εξαλείφοντας κάθε ενδεχόμενο “καρφώματος”. Όλες οι επιφάνειες έχουν τοξοειδή μορφή ως προς τον διαμήκη και εγκάρσιο άξονα. Η ακμή του chine έχει ημιτονοειδή μορφή που ανυψώνεται προς την πλώρη ενώ καθ’ όλο το μήκος σχηματίζεται στην απόληξη της δίεδρου ένα τρίτο ανεστραμμένο παρατροπίδιο που προσφέρει επιπλέον άνωση και συγχρόνως κατευθύνει χαμηλά τα νερά που κόβει η γάστρα για πιο στεγνή πλεύση. Οι αεροθάλαμοι είναι τύπου “taper” με ημιτονοειδή μορφή δηλαδή η διάμετρός τους μειώνεται στην πλώρη βελτιώνοντας την αεροδυναμική του σκάφους. Επίσης η μείωση του όγκου στην πλώρη λειτουργεί έτσι ώστε η τοποθέτηση του κέντρου βάρους στο κέντρο και προς την πρύμνη να εξασφαλίζει σταθερή, άνετη και στεγνή πλεύση.
Η αίσθηση που δίνει το σκάφος είναι για μια στιβαρή και συμπαγή κατασκευή με ακλόνητη πλεύση, πολύ καλή κατευθυντικότητα για το μέγεθός του και άμεση απόκριση στις εντολές του τιμονιού. Η γάστρα γλιστρά απαλά και ακόμα στις απότομες αλλαγές όλα εξελίσσονται χωρίς εκπλήξεις.
Το αίσθημα της ασφάλειας είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του θηριώδους SeaMonster 10.50 Semi Cabin Cruiser.
Εκτός από τουριστική χρήση το σκάφος μπορεί να διαμορφωθεί για χρήση σε καταδυτικά κέντρα αλλά και για μεταφορά τουριστών ως ημερόπλοιο για daily Cruises.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Oλικό μήκος: 11.64 mt.
Ολικό πλάτος: 3.30 mt.
Eσωτερικό μήκος: 8.83 mt.
Εσωτερικό πλάτος: 1.99 mt.
Διάμετρος αεροθαλάμων: 0.63/0.43 mt.
Βάρος χωρίς εξοπλισμό: 2.200 Kg
Αριθμός αεροθαλάμων: 6
Yλικό αεροθαλάμων: Pennel-Flipo Industries τύπος ORCA 1.670 dtex.
Μέγιστη Ιπποδύναμη: Βενζίνη 900 HP, diesel 1.000 ΗP
Συνιστώμενη Ιπποδύναμη: 2X300 HP
Minimum Ιπποδύναμη: 1X450 ΗP
Τύπος εξωλέμβιας: EXTRA LONG/ULTRA LONG
Aτομα: 18
Τank καυσίμου: 700 λίτρα
Τank νερού: 150 λίτρα
Τύπος γάστρας: Deep “V”
Yλικό γάστρας: GRP (GLASS REINFORCED POLYESTER)
Γωνία deadrise: 25 degree
Γωνία Εισόδου: 58 degree
Hull Design: Lorne Campbell
Πιστοποίηση: “C” ή “B”
Εγγύηση: Πέντε (5) χρόνια για τα πολυεστερικά μέρη.
Πέντε (5) χρόνια για τους αεροθαλάμους.
Δώδεκα (12) μήνες για τα περιφερειακά μέρη
O standard εξοπλισμός του είναι:
Πολυεστερικός βατήρας με ανοξείδωτη δελφινιέρα για την άγκυρα με δύο ανοξείδωτες δέστρες, ηλεκτρικό εργάτη άγκυρας με άγκυρα και αλυσίδα, στρίτσο άγκυρας αυτοαδειαζόμενο.
Δύο πλωριά ταμπούκια μεγάλης χωρητικότητας με κλειδαριές και μαξιλάρες.
Καμπίνα-κονσόλα πλοήγησης με παρμπρίζ, ανοξείδωτο ρέλι, εσωτερικό χώρο κατάλληλο για δύο ενήλικες, ταπετσαρία, μαξιλάρια και τουαλέτα.
Υδραυλικό τιμόνι με βολάν στην έκδοση για εξωλέμβιες.
Ηλεκτρικός πίνακας με φωτιζόμενος διακόπτες, πλήρη ηλεκτρική εγκατάσταση και μπρίζες USB-12V.
Κάθισμα οδηγού-συνοδηγού με δυνατότητα τοποθέτησης εστίας αερίου, νιπτήρα και ψυγείου ή δύο διπλοί ίπποι με ταπετσαρία ή δύο ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα καθίσματα με μηχανισμό απόσβεσης κραδασμών.
Καναπές πέντε θέσεων αναδιπλούμενος με πλήρη ταπετσαρία.
Πλατφόρμα ύπνου/ηλιοθεραπείας με πλήρες σετ από μαξιλάρια στη πρύμνη και τεράστιο αποθηκευτικό χώρο κατάλληλο για την τοποθέτηση εσω-εξωλεμβίων κινητήρων.
Πολυεστερικό Roll-Bar με φώτα πλεύσης και κόρνα.
Δεξαμενή καυσίμου 700 λίτρα με πιστοποιητικό ‘CE’ και φλοτέρ.
Δεξαμενή νερού 150 λίτρων κατάλληλο και για πόσιμο νερό με ντουζιέρα και ηλεκτεροπρεσσοστατική αντλία.
Ανοξείδωτη σκάλα.
Ηλεκτρική αντλία σεντίνας αυτόματη.
Πυξίδα.
Υδατοπαγίδα.
Ανοξείδωτοι κρίκοι ρυμούλκησης, σκι , καθέλκυσης.
Χειρολαβές, δέστρες, χερούλια επιβατών.
Φούσκες εξόδου ντιζών/καλωδίων.
Σετ κουπιά.
Κιτ επισκευής.
Ηλεκτρική τρόμπα αέρα διπλής ενέργειας.
Τρείς μπαταρίες κλειστού τύπου συνολικής χωρητικότητας 330 ΑΗ.
Γενικός διακόπτης-επιλογέας μπαταριών OFF, BOTH, 1, 2 βαρέως τύπου με Isolator.
Έξι (6) ανεξάρτητοι αεροθάλαμοι με βαλβίδες ασφαλείας.
Ύφασμα NEOPREN–HYPΑLON 1.670 dtex. της PENNEL – FLIPO τύπος ORCA με ψυχρές κολλήσεις.
Αεροθάλαμοι με ύφασμα σαγρέ ή απομίμηση Carbon
Carbon Panel οργάνων
Extra Εξοπλισμός:
Πολυεστερικό Roll-Bar
Bimini T-Top με ηλεκτρική υποβοήθηση
Ναυτική τουαλέτα με εσωτερική επένδυση κονσόλας
Ξύλο teak σε επιλεγμένα σημεία του σκάφους
Ξύλο teak σε όλο το κατάστρωμα του σκάφους
Τέντα parking
Τέντα Ηλίου από ύφασμα Sunbrela
Τέντα Πλεύσης από ύφασμα Sunbrela και αφαιρούμενα πλαϊνά
Επιβάρυνση για ανοξείδωτες αψίδες
Συνθετική επένδυση καταστρώματος Eva Faux 1
GPS/Βυθόμετρο SIMRAD ή άλλο
Διχρωμίες στον πολυεστέρα μετά από συμφωνία
Ψυγείο
Ρυθμιζόμενο κάθισμα Inox Line με ταπετσαρία