SARISSA SR 787 VERTIGO
Πρόκειται για ένα πολυτελές 8-μετρο R.I.B. ανοιχτής θάλασσας, υψηλού τουρισμού, εξαρχής σχεδιασμένο συνολικά, βασισμένο στις πλέον σύγχρονες σχεδιαστικά αντιλήψεις τόσο όσον αφορά τον σχεδιασμό της γάστρας του όσο και τον σχεδιασμό του deck του.
Στοχεύει στην ‘μαλακή’, ‘στεγνή’ και ‘ασφαλή’ πλεύση, τις υψηλές επιδόσεις, την οικονομία καυσίμων και την ευκολία χειρισμών σε συνδυασμό με τις ανέσεις, την εργονομία, την ανθρωπομετρία στον ναυτικό τουρισμό και την υψηλή και σύγχρονη αισθητική.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΓΑΣΤΡΑΣ
Η γάστρα του σκάφους έχει τις ρίζες της στην Μ. Βρετανία, σχεδιασμένη εξ’ ολοκλήρου από τον ADAM YOUNGER της K4+ στον οποίον ανήκουν πολλές πραγματικά επιτυχημένες γάστρες σε όλο τον κόσμο, με γνώμονα τις ανάγκες του Αιγαίου πελάγους, αλλά και του ναυτικού τουρισμού.
Για τον σκοπό αυτό, η πλώρη είναι βαθιά και στενή με μεταβαλλόμενου μήκους παρατροπίδια, που αυξάνουν το μήκος τους όσο ανεβαίνουν προς τα επάνω τμήματα της γάστρας (αντίθετα με ότι συνηθίζεται). Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει μαλακό και ανάλαφρο ταξίδι τόσο στις μεσαίες όσο και στις υψηλές ταχύτητες.
Στα μεσαία τμήματά της, συναντάμε δύο αεριζόμενα Steps, χαρακτηριστικό κάθε σύγχρονης Offshore γάστρας, που σκοπό έχουν να εισάγουν αέρα στα κάτω τμήματα της, ώστε το σκάφος πλέον, να πλέει σε ένα στρώμα αέρα και φυσαλίδων, μειώνοντας τις τριβές και εξασφαλίζοντας επιδόσεις και σημαντική οικονομία καυσίμων, αλλά και μείωση των υψηλής συχνότητας κραδασμών.
Άλλο ένα καινοτομικό σημείο της νέας γάστρας είναι η τεχνολογία ‘double chine effect’ με την οποία χωρίς να αλλοιωθούν τα καλά χαρακτηριστικά πλεύσης των γαστρών μικρού πλάτους (το αντίθετο μάλιστα), καταφέρνουμε να αυξήσουμε σε σημαντικό βαθμό το ωφέλιμο πλάτος στα επάνω τμήματα, αυξάνοντας τους χώρους για τις ανάγκες του ναυτικού τουρισμού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
Το κατάστρωμα του καινούργιου σκάφους είναι σχεδιασμένο στην Ελλάδα από το έμπειρο προσωπικό της εταιρείας μας σε συνεργασία με τον εξαιρετικό σχεδιαστή Γιώργο Κουλίκη με βάση τις ιδιαιτερότητες της δικής μας Μεσογειακής χρήσης. Στόχος είναι η άνετη διαβίωση στο σκάφος μιας τετραμελούς οικογένειας, οι ημερήσιες εξορμήσεις μιας εξαμελούς-οκταμελούς παρέας, η άριστη εργονομία, η σωστή αεροδυναμική και κατανομή φορτίων σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της γάστρας και η υψηλή και σύγχρονη αισθητική.
Στην πλώρη λοιπόν υπάρχει ένα μεσαίου μεγέθους επιθετικό ‘Hard Nose’ (σκληρό πολυεστερικό τμήμα), που διευκολύνει την αποβίβαση-επιβίβαση στο σκάφος, μπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό του ‘κρυφό’ ηλεκτρικό εργάτη και εξαφανίζει την ευαισθησία των αεροθαλάμων σε σχισίματα από την επαφή τους με τις προβλήτες των λιμανιών.
Η κονσόλα πλοήγησης αποτελεί ένα ακόμη δυνατό σημείο του σκάφους, με μελετημένη αισθητική και αεροδυναμική ώστε να μειώνει τις αντιστάσεις αλλά και να διώχνει τον αέρα πάνω από το πλήρωμα, στο εσωτερικό της δε μπορεί να τοποθετηθεί ναυτική ή χημική τουαλέτα. Ο χώρος της τουαλέτας είναι απόλυτα κλειστός, αεριζόμενος και δεν χρειάζεται κάποιο επιπλέον βοήθημα για να λειτουργήσει. Το Carbon Panel των οργάνων έχει άφθονο χώρο και ειδική θέση για χωνευτό GPS και βυθόμετρο.
Μια πραγματική καινοτομία αποτελούν τα καθίσματα διακυβέρνησης του σκάφους, που αποτελούν προϊόν πολύχρονης μελέτης και εμπειρίας, γιατί στο καλύτερο σκάφος αν δεν καθόμαστε σωστά και άνετα δεν μπορούμε να το απολαύσουμε αλλά δεν είμαστε και ασφαλείς.
Τα καθίσματα λοιπόν αποτελούν έναν συνδυασμό σέλλας και bucket με ισχυρή πλευρική στήριξη που επιτρέπουν τόσο την σταθερή καθιστή θέση οδήγησης, όσο και την όρθια με καλή στήριξη στη μέση και τα πόδια χωρίς την ανάγκη κανενός είδους μηχανισμού!!! και με αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τα έδρανα.
Στην πρύμη υπάρχει ένας τριθέσιος καναπές, τοποθετημένος χαμηλότερα από τους αεροθαλάμους, ώστε το πλήρωμα να βρίσκεται και να νοιώθει ασφαλές μέσα στο σκάφος, στο δε εσωτερικό του διαμορφώνεται ένας σημαντικού μεγέθους και εύκολα προσπελάσιμος αποθηκευτικός χώρος.
Το πρυμναίο κομμάτι αποτελεί ένα ακόμη καινοτομικό σημείο του σκάφους που το πρωτοσυναντήσαμε στο Bora 929, όπου οι αεροθάλαμοι φθάνουν μέχρι τον καθρέπτη, χωρίς να προεξέχουν πίσω από αυτόν. Έτσι εξασφαλίζεται στην πρύμη άφθονος χώρος, χωρίς να χάνεται τίποτε ουσιαστικό από την εφεδρική πλευστότητα του σκάφους. Στον χώρο αυτόν λοιπόν δημιουργούνται ασυνήθιστα μεγάλες και άνετες πλατφόρμες μπάνιου, με κρυφή συρταρωτή σκάλα, κρυφό πρυμναίο ηλεκτρικό εργάτη που διευκολύνει απίστευτα την πρόσδεση στα λιμάνια και ειδική θέση για τον βοηθητικό κινητήρα που κάνει ιδιαίτερα εύκολη την αποθήκευσή του αλλά και την χρήση του, λύνοντας κάθε πρόβλημα χρήσης και αισθητικής του παρελθόντος.
Στον πρυμναίο χώρο επίσης υπάρχει ένα μεγάλο Sundeck που από κάτω εξασφαλίζει έναν ασυνήθιστα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, ενώ ένας ακόμη μικρός αποθηκευτικός χώρος για σχοινιά πρώτης ανάγκης βρίσκεται σε εύκολα προσβάσιμο σημείο εμπρός από την πλατφόρμα μπάνιου.
Τέλος, υπάρχει ανεξάρτητος διάδρομος πάνω από τους αεροθαλάμους που κάνει εύκολη την πρόσβαση από την πλατφόρμα μπάνιου στο εσωτερικό του σκάφους χωρίς να χρησιμοποιείται το sundeck.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις αποστραγγίσεις όλων των αποθηκευτικών χώρων και του χώρου της τουαλέτας, ώστε το εσωτερικό του σκάφους να μένει σε κάθε περίπτωση στεγανό, ενώ μελετημένη είναι και η αποστράγγιση του δαπέδου του σκάφους ακόμη και εν στάση και με πλήρη φορτία.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Ολικό μήκος: 7.87 μέτρα
Μέγιστο πλάτος: 2.52 μέτρα
Εσωτερικό πλάτος: 1.60 μέτρα
Ελάχιστο βάθος καταστρώματος: 0.56 μέτρα
Τύπος γάστρας: Βαθύ μεταποιημένο V, πολλαπλών σταδίων, με δύο αεριζόμενα steps, Convex και ‘double chine effect’
K4+ Adam Younger Hull Design
Ολικό μήκος γάστρας: 6.90 μέτρα
Μέγιστο πλάτος γάστρας: 1.80 μέτρα
Βάρος: 850 Kg
Μήκος στατικής ισάλου: 6.10 μέτρα
Ύψος εξάλων: 0.80 μέτρα (χωρίς την υπερκατασκευή)
Βύθισμα: 0.42 μέτρα (μέγιστο χωρίς φορτία)
Deadrise πλώρης: 57 μοίρες
Deadrise πρύμης: 23.5 μοίρες
Διάμετρος αεροθαλάμων: 0.45 μέτρα
Αριθμός αεροθαλάμων: 4
Υλικό αεροθαλάμων: Η/Ν Pennel Flipo Orca 1670 dtex
Υλικό κατασκευής: GRP, Multiaxial, Biaxial, Isopthalic, Vinylester
Δεξαμενές καυσίμων: 280 λίτρα
Δεξαμενή νερού: 70 λίτρα από vinilester
Μέγιστη ισχύς: 300 HP
Συνιστώμενη ισχύς: 200 – 225 HP
Ελάχιστη ισχύς: 150 HP
Eγγύηση: Πέντε (5) χρόνια για τα πολυεστερικά μέρη
Πέντε χρόνια για τους αεροθαλάμους
εκτός των παρελκόμενων που είναι 12 μήνες
standard εξοπλισμός:
- Σκληρή πλώρη (Hard Nose) με πρόβλεψη για τοποθέτηση χωνευτού ηλεκτρικού εργάτη άγκυρας, βυθιζόμενες δέστρες και μεγάλη επιφάνεια για εύκολη επιβίβαση-αποβίβαση από το σκάφος.
- Πλωριό ταμπούκι (Sun-Deck) μεγάλης χωρητικότητας με μαξιλάρες.
- Πλευρικά ταμπούκια σε σχήμα ‘Π’.
- Κονσόλα πλοήγησης SPORT με παρμπρίζ και ανοξείδωτο ρέλι, με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και δυνατότητα τοποθέτησης χημικής ή ναυτικής τουαλέτας. Εναλλακτικά αντί για τουαλέτα προσφέρεται με μπροστινό κάθισμα.
- Ηλεκτρικός πίνακας με 8 φωτιζόμενους διακόπτες, ηλεκτρική εγκατάσταση πρίζα τηλεφώνου 12 Volts και πρίζα USB.
- Δύο καθίσματα οδηγού-συνοδηγού τύπου bucket-σέλλας με πλευρική στήριξη και αποθηκευτικούς χώρους, ή τύπου jockey, ή διπλό ενιαίο.
- Καναπές πρύμνης με πλήρη ταπετσαρία, Sun-Deck και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο.
Δεξαμενή καυσίμου 280 λίτρα με πιστοποιητικό ‘CE’, και φλοτέρ. - Δεξαμενή νερού 70 λίτρων κατάλληλο και για πόσιμο νερό με ντουζιέρα και ηλεκτροπρεσσοστατική αντλία.
Ανοξείδωτη χωνευτή σκάλα.
Yδραυλικό τιμόνι βαρέως τύπου με Sport βολάν.
Ηλεκτρικός εργάτης άγκυρας. - Αυτόματη ηλεκτρική αντλία σεντίνας.
- Υδατοπαγίδα.
- Ανοξείδωτοι κρίκοι ρυμούλκησης, σκι , καθέλκυσης.
- Χειρολαβές, δέστρες, χερούλια επιβατών.
- Φούσκες εξόδου ντιζών/καλωδίων.
- Σετ κουπιά.
- Κιτ επισκευής.
- Τρόμπα αέρα διπλής ενέργειας.
- Δύο μπαταρίες κλειστού τύπου συνολικής χωρητικότητας 190 ΑΗ.
- Γενικός διακόπτης-επιλογέας μπαταριών OFF, BOTH, 1, 2 βαρέως τύπου.
- Τέσσερεις (4) ανεξάρτητοι αεροθάλαμοι με βαλβίδες ασφαλείας.
- Ύφασμα NEOPREN–HYPΑLON της PENNEL – FLIPO τύπος ORCA 1.670 dtex με ψυχρές κολλήσεις.
- Δυνατότητα τοποθέτησης πρυμνιού χωνευτού ηλεκτρικού εργάτη άγκυρας.
- Ανοξείδωτος ιστός Vertigo με φώτα LED.
- HULL DESIGN: ADAM YOUNGER
Extra Εξοπλισμός:
- Κάλυμμα parking
- Tέντα Πλεύσης με αφαιρούμενα πλαϊνά
- Τέντα ηλίου
- Συρόμενη βάση βοηθητικής
- Ξύλο teak σε όλο το κατάστρωμα
- Ξύλο Teak σε επιλεγμένα σημεία
- Συνθετική επένδυση καταστρώματος Eva Faux
- GPS/Βυθόμετρο SIMRAD ή άλλο
- Διχρωμίες στον πολυεστέρα
- Ψυγείο
- Ναυτική τουαλέτα
- Διαφορά για αεροθαλάμους Carbon
- Carbon Panel οργάνων
- Καθίσματα αλουμινίου βαμμένα στο χρώμα του σκάφους με αμορτισέρ
- Bimini T-Top